הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם סרטן – התאמת מזלות

מזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים ומזל סרטן יהוו זוגיות מאושרת ביחד. הם מזלות סובלניים ועם ראש פתוח. על פי הורוסקופ מזל דגים יכול לעורר אצל הפרטנר שלו יצירתיות ורוחניות. הסרטן מעריך דברים חומריים  ואוהב את נוחות ואת המותרות, בגלל זה לפעמים הוא לא יכול להבין את סגנון מינימליסטי של מזל דגים.

למרות שיש להם אידיאלים וסגנונות חיים שונים, התאמה בין מזלות דגים וסרטן שורד עקב הרגשות עמוקים שבניהם. היום אפשר למצוא אתרי הכרויות בחינם בהם מתפרסמים את המזל שכל הנרשמים ואפשר לחפש בן/בת זוג בקלות.

מזל דגים וסרטן הם יסודות מים ובדרך כלל הם מתאימים.
כשהדגים פוגשים סרטן, נוצר חיבור חזק מאוד. הריאליזם של הסרטן מונע ממערכת היחסים שלהם להתפרק. למרות האופי שלהם שונה, השניים מגיעים בקלות רבה לפשרה רק כדי שהכל יסתדר. הדגים מסתמכים יותר על האינסטינקט כשמדובר על אהבה בדיוק כמו הסרטן.

לפי התאמת מזלות מזל סרטן צריך לתת לדגים את החופש ליהנות גם מהדברים שמחוץ לקשר שלהם. סרטן ודגים ישלבו את האנרגיות שלהם באופן חיובי, תואמים במונחים של אהבה. לפי התאמת מזלות אלה יש כאן יכולת נהדרת להבין ולאהוב והם משלימים אחד את השני טוב מאוד.

36,868 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות