הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם קשת – התאמת מזלות

מזל דגים עם קשת - התאמת מזלותהקשר בין מזל דגים לבין מזל קשת מאפשר לשניהם להגשים את חלומותיהם. כמה מהרעיונות והשאיפות של מזל דגים לא זהות לאלה של הקש וזה גורם לסובבים אותם לחשוב שאין התאמה בין מזלות אלה. אבל, עם הזמן, לפי התאמת מזלות יכולה להיות הרמוניה בין האינטרסים שלהם וליצור זוגיות יציבה. לפי הורוסקופ מזל קשת אוהב את ההתבוננות הפנימית ועובר בקלות מרעיון אחד למשנהו.

הקשת הוא מוחצן, בניגוד לדגים שאוהבים להתבודד. מזל דגים הוא יסוד המים אשר מסתגל בקלות למצבים חדשים. בשבילו זה מאוד חשוב להבין היטב את בן זוגו. בזוגיות כזאת לפי התאמת מזלות בדרך כלל מזל דגים הרבה יותר סבלני מאשר הקשת. יופיטר הוא השליט גם של מזל דגים וגם של מזל קשת. יש המון סיפורי אהבה על התאמה זוגית בין שני המזלות האלה.

מזל דגים מושפעים גם מנפטון. הדגים עסוקים בצד המופשט של ההישגיות. הם רוצים להציל את העולם על ידי מחזור והגנה על הסביבה. מצד שני מזל קשת רוצה להרחיב את האופק דרך הידע. נפטון מביא לא רק רעיונות ומשאלת לב, אבל גם חלומות ואכזבות. מזל קשת יכול לעזור לדגים להיות בן זוג מציאותי יותר.

19,531 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות