הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם שור – התאמת מזלות

מזל דגים עם שור - התאמת מזלותהתאמת מזלות דגים ושור, באופן כללי מייצרת מערכת יחסים מאושרת. מזל דגים נמצא במרחק קטן על גלגל המזלות ממזל שור וכך יש להם מאפיינים משותפים רבים ועניין משותף. בעוד בני מזל דגים הם אידיאליסטים, נתונים להשפעה וחולמניים, השור הוא פרגמאטי ופרקטי. שניהם מעריכים את הרמוניה ואת היציבות במערכת יחסים.

יש להם הרבה מה להציע אחד לשני. על פי התאמה בין מזלות השור יכול לספק גישה מציאותית, הכרחית עבור הדגים. על פי הורוסקופ מצד שני הדגים יכולים לתת אדיבות ואהדה, דברים ששור מעריך כל כך. לפעמים השור לא יכול להבין את חזון החיים הפשטני לכאורה של הדגים.

אבל במציאות, הדגים רחוקים מלהיות פשוטים. מזל שור הוא יסוד אדמה  והדגים סמל של מים. בין שני הסמלים האלה באופן כללי יש התאמה פיזית. השור יכול לעזור לדגים לאזן בין הדחפים הרגשיים, ומצד שני הדגים יביאו קסם לגישה המעשית של השור. כל אתר הכרויות בחינם יאפשר לכם לחפש את האהבה המתאימה לכם.

אם זאת לפי התאמת מזלות הם חייבים להיות זהירים: יותר מדי מים יהפוך את האדמה לבוץ. השור משתעמם מהר מהעדינות של דגים והדגים ירגישו שהשור הוא חסר רגישות. הדבר הטוב הוא, שגם הדגים וגם השור מתגברים בקלות על ההבדלים האלה.

26,011 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות