הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים קריירה

מזל דגים קריירהמזל דגים צריך להאמין ולשים נשמה ותשוקה בכל מה שהוא עושה, כדי להגיע לביצועים שהוא חולם עליהם. לפי הורוסקופ מזל דגים מסתייע באינטואיציה ובדמיון שלו. הדבר החשוב ביותר עבור הדגים הוא להקשיב לרצונות ולקול הפנימי שלו. אם מזל דגים יבחר בקריירה שלא מתאימה לו הוא יכול להגיע לדיכאון. הוא חייב ללמוד ולממש את רעיונותיו ולא רק לחלום על העתיד.

לפי תחזית אסטרולוגית היצירתיות שלו יכולה לקבל ביטוי אומנותי: ציור, צילום, עיצוב, מוסיקה, ריקוד, משחק. מזל דגים יכול להשתמש בהצלחה בדמיון שלו במקצועות סופר או כתב והאינטואיציה במקצעות שיש להם קשר שיש עם פרסום, מחירות או יחסי ציבור.

אצל הדגים ידועות גם תכונות נוספות כמו רגישות, אמפתיה ואלטרואיזם, תכונות ההופכים אותם למתאימים לרפואה או מקצועות אחרים שיכולים לעזור לאנשים. הדגים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולים להצליח גם בפוליטיקה, אבל הם יכולים להיות טובים מאוד גם כמנהיגים רוחניים. על פי הורוסקופ הדגים, מטבעם, אינם משתגעים על עבודה, אבל קשה להם לסרב כאשר משהו פונה אליהם בנושא זה. אסטרולוגיה בטלפון יכולה להשלים את המידע על מזל דגים.

הם תמיד מוכנים לסייע ולסרב לא בא בחשבון. זאת לא תכונה אופי שלילית, אבל קיימת סכנה של ניצול על ידי עמיתים בוסים. לעיתים קרובות, על פי הורוסקופ, הדגים מוציאים מקלט בעיסוקים שלא מאפשרים להם להתקדם קדימה, אלא להפך. יש להוסיף שמה שמדאיג אצל הדגים, שיש להם הרבה יותר מדי לעשות עבור אחרים ומזניחים את עצמם.

14,452 גולשים צפו בעמוד זה

 

מזל דגים נשים קריירה
מזל דגים נשים קריירה

בנות מזל דגים הן תעלומה של ממש, מצד אחד מדובר בנשים חזקות שאינן בוחלות באמצעים על מנת להצליח…
readmore

 

מזל דגים גברים קריירה
מזל דגים גברים קריירה

קריירה היא ערך עליון עבור בני מזל דגים, הגברים מצליחים להישאר נאמנים רוב הזמן למקום עבודה קבוע…
readmore

תגובה אחת על “מזל דגים קריירה

  1. יונית

    אוהבת את האתר הזה.
    אני מזל דגים וכמעט הכל מה שכתוב באתר נכון לגבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות