הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים זכר במיטה

מזל דגים זכר במיטהעבור מזל דגים זכר, החיים הארוטיים חייבים להתקיים רק בגלל שאפשר לבטא אותם במילים יפות. נשים מעוניינות אותו רק מבחינה חיצונית, כי הוא חושב שהן יצירות אמנות. באופן כללי הנשים אחרי הקסם של המילים והליטופים שלו הן יעזבו כדי לחפש שותף פחות אקסצנטרי.

זה לא מפריע לו אפילו לא קצת, שהוא יישאר בודד. האישה שיעניין אותו, מלבד יחסי מין, צריכה להיות יפה, רוחנית ולחלוק איתו החזון האמנותי של החיים, של האהבה. בנוסף היא צריכה להיות יותר פעילה ממנו. רק כך מזל דגים זכר יממש את התכניות שלו. ניתן למצא באינטרנט המון סיפורי אהבה על מזל דגים.

מזל דגים זכר אוהב את חיי משפחה ולא מתפתה על ידי מערכות יחסים מחוץ לנישואין.
מזל דגים זכר במיטה תמיד תופסים את הפיקוד, והוא הופך להיות עצבני אם הוא לא מרגיש שמגיבים אליו מהר.

אם לא מכבדים את רצונותיו, הוא נעלב. אותו דבר קורה אם הוא מרגיש היסוס מצד הפרטנרית במיטה. מזל דגים זכר אם הוא רוצה אישה רוצה ומיד. הוא גם אוהב פגישות סודיות, עם נשים נשואות. בני מזל דגים לא מצייתים לשום דעות קדומות או מוסריות. תמיד מזל דגים זכר במיטה מעדיף אישה מנוסה שרוצה לילה סוער של אהבה.

23,526 גולשים צפו בעמוד זה

מזל דגים נקבה במיטה

מזל דגים נקבה במיטהמזל דגים נקבה היא אישה חולמנית, ויש לה אידיאלים על אהבה ובגלל זה לעיתים קרובות היא מאוכזבת עם מה שקורה…
readmore

מזל דגים במיטה כללי

מזל דגים במיטה
מזל דגים הוא סימן של מים, ופעילות מינית של מזל דגים במיטה מאופיינת על ידי הנאה רגשית עזה. בדרך כל…
readmore

2 תגובות על “מזל דגים זכר במיטה

  1. יעל

    תכניסי קצת משחקים לחדר המיטות . תשחקו יותר במשחק מקדים . תעשי דברים שונים במיטה ותיהי מרוכזת בעצמך וכשזה נגמר תבקשי ממנו שיענג אותך עם ויברטור או עם האצבעות ויכול להיות שהוא ירצה שוב 😉

  2. יעל

    החבר שלי מזל דגים והוא ממש תותח.
    הבעיה שהוא יכול רק פעם אחת ביום ואני רוצה יותר.
    מה עושים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות