הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם עקרב – התאמת מזלות

מזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותהתאמה בין מזלות אלה היא מושלמת כי מזל דגים וגם עקרב מבינים ומכבדים זה את זה. לפי הורוסקופ גם הדגים וגם העקבים הם יסודות מים, הם מצליחים בקלות לחדור לנפש של האחר. להיות בעצמם מופנמים הדגים סולחים לעקרבים על המסתורין האופף אותם לפעמים.

הם מאוד אינטואיטיביים. מזל עקרב יעזור לבן הזוג שלו להגשים את החלומות ואת השאיפות שלו. לפי התאמת מזלות, מזל עקרב יבטיח בסיס יציב את למערכת היחסים.

מזל דגים יביא למערכת היחסים את העדינות, הנדיבות ואת ההבנה, איכויות אשר מזל עקרב מעריך, ומעריץ. השאיפות לטווח ארוך שלהם עשויות להיות שונות, אבל ברגע שהם מתגברים על זה, לפי התאמת מזלות תתפתח מערכת יחסים מאד מוצלחת והכל יסתדר. מזל דגים מושלט על ידי יופיטר ונפטון ומזל עקרב על ידי פלוטו ומאדים. חפשו אתרי הכרויות בחינם וללא דמי מנוי כדי למצוא בן/בת זוג מתאים/ה לכם.

כתוצאה של השפעתו של מאדים, העקרבים הם תוקפניים, אמיצים ונועזים. יופיטר מסמל את הפילוסופיה, כך שההשפעה של נפטון גורם לדגים להיות חולמניים. ההשפעה של ארבעת כוכבי הלכת גורמת למערכת היחסים הזאת שהיא תהיה מאוזנת.

33,742 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות