הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם בתולה – התאמת מזלות

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותהקשר בין מזל דגים ומזל בתולה הוא בדרך כלל מהימן. שני מזלות אלה הם בעמדה נגדית בגלגל המזלות, מה שמוביל לפי הורוסקופ ליחסים מאוזנים ובני הזוג משלימים אחד את השני. הם אוהבים לעזור לבני הזוג לחיים ולחברים. על פי התאמת מזלות כל אחד מבליט את הצדדים הטובים ביותר של השני.

הם סוגדים אחד את השני רוצים מערכת יחסים הרמונית. בני מזל אלה נחשבים אנשים חמודים אלטרואיסטים. מזל בתולה יכול לעזור לבן הזוג לפי התאמות בין מזלות להגשים את החלומות שלו השותף שלו, ומעניק בסיס יציב עבור הדגים רגישים.

מצד שני, הדגים יכולים להביא את העדינות ואת נועם לחיים של הבתולה. מזל בתולה מעריך נוחות, ולכן לפעמים לא מבין את הפשטנות של מזל דגים.

התאמה בין מזלות אלה יכולה להראות מוזרה כי השאיפות שלהם הן שונות מאוד. מרגע שהם לומדים להתגבר על הבדלים אלה וישלבו בצורה יעילה את האנרגיות, הזוגיות תשגשג. מזל דגים נשלט על ידי נפטון ויופיטר ומזל בתולה נשלט על ידי מרקורי. בגלל ההשפעה של מרקורי ונפטון בין דגים לבתולה יהיה חיבור רוחני חזק בין השניים.

22,153 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

תגובה אחת על “מזל דגים עם בתולה – התאמת מזלות

  1. ליליה

    ואם אני בטולה אבל ממש לא בטולה עדיין יש התאמת מזלות לפי שמה שכתוב כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות