הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם מאזניים – התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותשני מזלות האלה דגים עם מאזניים מתאימים מאוד. מזל דגים ומאזניים מעריכים מאד את הצד האסתטי של החיים, ולפי התאמה בין מזלות יש המון מה להציע אחד לשני. האיזון של המאזניים יכול לעזור לדגים להבין טוב יותר מה קורה סביבו. בתורו, מזל דגים יחשוף בפני המאזניים את היופי של האהבה. לפי התאמת מזלות זה זוג אשר מוקיר את האמת ואת ההרמוניה החיצונית והפנימית.

מזל דגים ומזל מאזניים, יכולים להיות גם חברים טובים וגם אוהבים. הם מבינים אחד את השני. לפי הורוסקופ שניהם יכולים להיות לא החלטיים ולנסות לפתור כמה בעיות בו זמנית. הבעיות מתרחשות לעיתים נדירות בין השניים, במיוחד כי מזל מאזניים ינסה לפעמים כל מני מניפולציות. את הקונפליקטים, הם יכולים בקלות לסלוח ולשכוח. מאזניים מתועב ריבים ויעשה כמעט הכול כדי להימנע מהם. מומלץ ללכת אצל מתקשרת רוחנית לקבל פרטים אישים על ההתאמה שלכם?

מזל דגים נשלט על ידי יופיטר ונפטון ומזל מאזניים נשלט על ידי ונוס. התאמת מזלות אלה היא טובה אודות השפעתם של נוגה ונפטון. מזל מאזניים מרגיש הכי טוב כאשר הוא נמצא בחברה שלבן זוגו.

39,069 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות