הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ דצמבר 2014




לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים ינסה לעשות שינוי ולהתחיל משהו חדש כבר בתחילת החודש. כנראה שמדובר על דבר אשר הוא רצה להתחיל בעבר. הפעם הוא מתייחס לזה ברצינות. הפקטור הקריטי עבורכם הוא ארגון הזמן שאתם מקדישים לפרויקט הזה.

קריירה
לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים ינסה לעשות שינוי ולהתחיל משהו חדש כבר בתחילת החודש. כנראה שמדובר על דבר אשר הוא רצה להתחיל בעבר. הפעם הוא מתייחס לזה ברצינות. הפקטור הקריטי עבורכם הוא ארגון הזמן שאתם מקדישים לפרויקט הזה.

אהבה
כוכב האהבה וונוס, ממלא ברגשות את מזל .דגים אתם פשוט סוגדים לאהבה והחודש האהבה יכולה להיות קשורה ללימודים או קריירה. מאדים ממשיך לעורר את האינסטינקטים, למרות שבדרך כלל אופי שלכם הוא די רציונאלי.

כסף
מזל דגים נהנה מאהדה והערכה, המוניטין שלו מתחזק ויחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. יש בכם רצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה וכל זה יאפשר רווחים עתידיים.

בריאות
החודש ייתכן שיהיה קצת סוער מדי עבורכם, ללא שלווה או נוחות וזה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם. אל תנשו לשחרר את הלחצים על ידי אכילה ושתייה! כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
עבור הימים שבאמצע החודש, אסטרולוגיה חודשית ממליצה להתייחס עם טאקט לכל המצבים שבהם אתם מעורבים, אחרת יהיו סיבוכים. כפי שאתם כבר יודעים תקשורת פתוחה וכנה תמיד עוזרת ועושה רושם חיובי.






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות