הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ חודשי – אוגוסט 2014

על פי הורוסקופ חודשי בחלק הראשון של חודש אוגוסט האירועים זורמים אחד אחרי השני. אם מזל דגים לא יזהר, הם יכולים לקחת כיוון לא צפוי ואולי אפילו לא נעים. אם מזל דגים לא חשב עדיין לבצע שינויים בחייו, טוב יעשה לחשוב על זה, כי אחרת האירועים עלולים  לתפוס אותו על רגל שמאל.

קריירה
הקריירה של מזל דגים חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
לפי אסטרולוגיה חודשית ונוס, ומאדים יכולים להפעיל ולגרום בכל עת לעוינות. אז בחודש הזה יש סיכויים שתמיד יתפרצו סכסוכים חסרי טעם. ייתכן שגם בני הזוג שלכם מגיבים ב אופן אימפולסיבי מולכם, לא משנה על מה ולמה.

כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ בתקופה הנוכחית, מצב קונפליקטואלי וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
יופיטר ופלוטו, שני כוכבי הלכת עם עוצמה ואנרגטית, ישדרו לכם את יתרונותיהם. על פי אסטרולוגיה חודשית הכל הולך טוב עבור מזל דגים, גם במונחים של בריאות.  למרות שמצב רוחו די מדוכדך הוא חייב להיות מעט יותר אופטימי.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

[facebook_like_button]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות