הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ חודשי – אוקטובר 2014

הנטייה של מזל דגים זה לחשוב מחשבות שחורות ולהביט בפסימיות לעבר העתיד. לקרת סוף החודש בגלל משהו שהוא לא מרוצה, חבר או לקוח, ייתכנו בעיות או סיבוכים בירוקראטיים.

קריירה
בתחום הקריירה מזל דגים מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי. עכשיו זה הזמן המתאים ביותר כדי להתקדם, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.

אהבה
אין משהו חדש  או משמעותי במערכות היחסים הישנות של מזל .דגים ונוס, השליט של מזל זה, לפי אסטרולוגיה חודשית ניכנס למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, עם השפעה חיוביים בחיי האהבה.

כסף
בימים הראשונים של חודש, מזל דגים ממשיך לחשוב על הדרך שבה הוא יכול להרוויח את הכסף שלו. הכסף שתצברו בתקופה הזאת לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יתבסס על טיב הקשרים עם עמיתים לעסקים או עבודה.

בריאות
החודש הזה מביא הרבה עצבנות ומתח וגם חוסר יכולת להירגע. גם כן לפי הורוסקופ חודשי קיימת את הנטייה להגיב בלי פרופורציה במצבים מסוימים. ייתכן שגם ויכוח משפחתי או בעיה הקשורה לרכוש או נכס ישפיע על מצב הבריאותי הכללי.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! לפי אסטרולוגיה חודשית יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

[facebook_like_button]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות